Thursday, March 12, 2009

pukul 3 pagi...

dalam banyak2 bende yang boleh kali pertama diblogkan...aku nak cite pasal unsur2 kebungaan yang patut sesorang itu ade dalam menjalankan watak sebagai seorang boyfriend.

so, guys, ape itu unsur kebungaan yang aku maksudkan itu...kalo ikot pengalaman aku tengok blog sorang mamat ni, wah...bunga...bak taman bunga sungguh hatinya itu, begitu murni skali saya rasa...wangi! semuanye indah belake...macam dalam cite spa q, sume cantek2...mak2 pon hot...so, guys, help me out, u get the picture rrright???

so, guys...lagi...apekah kepentingan unsur kebungaan ini dalam memainkan peranan sebagai seorang boipren itu...? telah terbuktikah bahawa, dengan adanya unsur tersebut, maka sesuatu hubungan tersebut menjadi indah dan cantek macam watak mak2 kat dalam spa q...lagi...atau? sesuatu hubungan itu mampu berbunga dengan sendirinya tanpa mane2 pihak yang menjadi agen pendebungaan?

so, guys...ey brape banyak kali guys daa...so, korang try reflect on this shit, see if u guys empunya such kebungaan dalam perhubungan. :-)

2 comments:

  1. bukankah itu cara malaysia??theres been this big debate of how the mass media, movies in particular have set an unbelievably unreal mindset of commercialized romance..bukan,itu bukan romance...anyway, its in no way that the depictions on screen and pages of sobbing love stories are even the slightest hint of realism..ya, kepada gadis2 diluar sana..kamu semua perlu realize bahawa reality tak se-indah yang di fikirkan...

    ReplyDelete